Az élet sava, borsa!

A linképítés új lehetőségei

Linképítés

Linképítés

A hagyományos linkszerzési stratégiák sajnos már nem bizonyulnak hatékonynak, ezzel mindenki tisztában van, aki csak érintőlegesen is nyomon követi a keresőmarketingben bekövetkezendő változásokat. Felmerül azonban a kérdés, hogy vajon valóban elégséges a kiváló tartalommarketing? Az aktív linképítés ideje nem feltétlenül járt le. A tartalommarketing önmagában is rengeteget lendíthet látogatottságunkon, egyre többen figyelnek fel ránk a célcsoportunkból, ráadásul természetes folyamat, tehát a keresőmotorok találati listáin is kiváló helyezést érhetünk el. Mindemellett vannak olyan aktív linképítési módszerek is, amelyek nemcsak arról szólnak, hogy hivatkozásainkat egyfajta megegyezésnek megfelelően megjelenthetjük valahol. Például, ha egy szakterületen elismert és neves személyiségekről írunk, az ő munkásságukat mutatjuk be és hivatkozunk is rájuk, ők is felfigyelhetnek ránk és nagy eséllyel szerezhetünk jó pár nagyon értékes linket. A keresőmarketing ügynökségek még számtalan más olyan taktikát alkalmaznak, amelyeket még a Google sem tart károsnak.